پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3148
-
الف
+

برگزیدگان جشنواره فیلم «مونیخ» معرفی شدند

سی و پنجمین جشنواره فیلم «مونیخ» با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم «مونیخ» 2017 با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم «بی‌عشق» به کارگردانی آندری زویاگینتسف، جایزه اصلی سی و پنجمین جشنواره فیلم «مونیخ» را دریافت کرد.

فیلم «بی عشق» که چندی پیش جایزه بخش رقابتی جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص داده بود، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بین‌المللی جشنواره فیلم «مونیخ» شد. آندری زویاگینتسف با این فیلم، جایزه ۵۰ هزار یورویی بهترین فیلم بین‌المللی در بخش سینه‌مسترز را به خانه برد.

آندری زویاگینتسف پیشتر برای فیلم «لویاتان» برنده جایزه بخش رقابتی سال ۲۰۱۴ شده بود و این دومین بار است که این کارگردان روس جایزه جشنواره فیلم «مونیخ» را دریافت می‌کند.

جایزه ۱۲ هزار یورویی بخش سینه‌ویژن نیز که به بهترین کارگردان نوظهور بین‌المللی تعلق می‌گیرد، به کارگردان پرتغالی پدرو پینو با فیلم «کارخانه هیچ چیز» اختصاص یافت. همچنین فیلم «باغ» با روایت داستان زندگی یک خانواده آلمانی در دهه ۱۹۷۰ ، جایزه استعداد جدید سینمای آلمان را برای کارگردان خود به ارمغان آورد.

جایزه فیپرشی جشنواره «مونیخ» که از سوی گروه داوری برای سومین بار اهدا شده و به فیلمی تعلق می‌گیرد که از سینمای نوی آلمان باشد، به تام لاس برای فیلمی با عنوان «زشت و نابینا» رسید که برای توازن بین درام، کمدی و رمانس موفق به کسب این جایزه شد.

روبرتو دی پولیس نیز در بخش یک فیلم بلند ایتالیایی با فیلم «قلب‌های ناب» جایزه این بخش را دریافت کرد. جایزه منتخب تماشاگران جشنواره «مونیخ» نیز به فیلم «هنوز جوان» ساخته دیوید شیلشتر تعلق گرفت. جایزه فیلم سینمای آلمان برای «صلح-پل» نیز به آکی کوریسماکی اختصاص یافت.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر